Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

"Χρήσιμος για τους έχοντες" (ρυπογόνα τα παλιά αυτοκίνητα?)


Ο κ. Ιωάννης Καλύβας γράφει:

Αφού διάφοροι «εθνοπατέρες» με επισκέφθηκαν τα δύο τελευταία έτη σείοντας περιχαρείς φόρους νέους και παλιούς, ΕΤΑΚ, Κτηματολόγιο, έκτακτες εισφορές κτλ., ήρθε στο κατώφλι μου και ο κ. Σουφλιάς.

Αφού μου εξήγησε σχετικά με τον πόνο του για τη ρύπανση της Αθήνας, μου έδειξε το αμάξι μου γενιάς του ΄94, δήλωσε ότι θεωρούμαι πλέον «ρυπαντής» της κοινωνίας και στη συνέχεια πρόσταξε:

«Πέταξέ το ή πήγαινε και αγόρασε καινούργιο».

Γιατί, κύριε υπουργέ, εγώ που μένω σε ένα κουτσοχώρι του όρους Χολομώντα της Β. Ελλάδος πρέπει να πληρώνω για το νέφος της πρωτεύουσας;

Μήπως το δικό σας αυτοκίνητο, κύριε υπουργέ, των δύο, τριών ή ίσως και παραπάνω κυβικών είναι τελικά πιο ρυπογόνο σε ό,τι αφορά το CΟ2από το δικό μου παλιό χιλιαράκι;

Γιατί τόσο εύκολα σκεφθήκατε αύξηση τελών και όχι ένα καθεστώς όπου όσο πιο ρυπογόνο είναι κάποιο αυτοκίνητο τόσο πιο δελεαστικά να είναι τα κίνητρα για απόσυρση;

Για φαντασθείτε, κύριε υπουργέ: τουλάχιστον ένα εκατομμύριο οργισμένοι, χαρατσωμένοι ψηφοφόροι.

Ισως απαντήσετε: «Προτιμώ να είμαι χρήσιμος».

Πράγματι είστε.

Για τους έχοντες όμως.

Πηγή ΤΟ ΒΗΜΑ
4.8.09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis