Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Οι διαφημιστικές καταγγέλουν τον σταθμό Alter

Για αδυναμία εξόφλησης των διαφημιστικών υπηρεσιών που χρησιμοποίησε περίπου έναν χρόνο, καταγγέλλει τον τηλεοπτικό σταθμό Alter η Ενωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΕΔΕ). Ταυτόχρονα, υποστηρίζει ότι ο σταθμός τη συκοφαντεί μέσω τηλεοπτικών μηνυμάτων και σε επιστολή της που έχει τη μορφή της Επείγουσας Ανακοίνωσης, αναφέρει:

«Η ΕΕΔΕ παρακολούθησε με κατάπληξη να προβάλλεται, τις βραδινές ώρες της 20ής Απριλίου, μήνυμα από τον τηλεοπτικό σταθμό Alter το οποίο, εν ολίγοις, κατηγορούσε ολόκληρο τον διαφημιστικό κλάδο ότι ευθύνεται για την οικονομική κατάσταση του σταθμού και απειλούσε με... αποκαλύψεις.

Η ΕΕΔΕ, ο αντιπροσωπευτικός θεσμικός φορέας που εκπροσωπεί τον κλάδο της Διαφήμισης και Επικοινωνίας, κατανοεί ότι, υπό το κράτος της κρίσης και του πανικού της κατάρρευσης, μία επιχείρηση μπορεί να χάσει έως ένα βαθμό το μέτρο των αντιδράσεών της. Η συγκεκριμένη δήλωση, όμως, με συνοδεία απειλών, συνιστά συκοφαντική δυσφήμηση για έναν ολόκληρο κλάδο, συλλήβδην, και αποτελεί ακραία κατάχρηση της δεδομένης δύναμης που έχουν τα ΜΜΕ να επηρεάζουν την κοινή γνώμη.

Στη γνώση της ΕΕΔΕ, η κατάσταση την οποία έχει δημιουργήσει το Alter στη διαφημιστική αγορά είναι ακριβώς η αντίστροφη: Ο σταθμός αδυνατεί να ανταποκριθεί, από τον Μάιο του 2010, σε οφειλές δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ προς συναλλασσόμενες διαφημιστικές εταιρείες και έχει φέρει πολλές από αυτές σε εξαιρετικά δυσμενή οικονομική θέση.

Είναι θλιβερό να προσπαθούν η διοίκηση και οι μέτοχοι του Alter να αποπροσανατολίσουν τους εργαζόμενους του σταθμού, προσπαθώντας να μεταφέρουν τις δικές τους ευθύνες στις εταιρείες του κλάδου μας.

Σε κάθε περίπτωση, οι οικονομικές διαφορές -αν υπάρχουν αυτές εν προκειμένω- λύνονται από τα αρμόδια δικαστήρια και τις αρχές του κράτους και όχι μέσω” λαϊκών δικαστηρίων”, συκοφαντικών μηνυμάτων και απειλών».

22.4.2011

Σχόλιο δικό μας :
Οι διαφημιστικές εταιρείες έχουν δίκιο. Αποκλειστικός υπεύθυνος για τα υπέρογκα χρέη του σταθμού δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον σταθμό και όσους τον δεσμεύουν. Στην αγορά ήταν γνωστή η πρακτική που ακολουθούσε ο συγκεκριμένος σταθμός ως προς τις χαμηλές τιμές προς τις διαφημιστικές εταιρείες προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις διαφημίσεις. Είναι επίσης γνωστό πως στο τέλος κάθε χρονιάς επέστρεφε και ένα μέρος του κόστους που είχει παρακρατήσει με τη μορφή πιστωτικού σημειώματος (σαν ένα είδος bonus όσο αυξανόταν η κατανάλωση) δημιουργώντας έτσι ένα είδος αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά. Το εάν μπορούσε ή δεν μπορούσε να καλύψει τα κόστη του με αυτές τις τιμές, ο ίδιος ο σταθμός το γνώριζε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Σήμερα η πραγματικότητα λέει πως με τη μη εξόφληση των οφειλών του προς τις διαφημιστικές, έχει φέρει στα πρόθυρα κατάρρευσης αρκετές από τις συνεργαζόμενες εταιρείες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis