Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Κερατέα: Προς κ.κ. κυβερνώντες....

Αντιγράφω από το blog : 
Οβριόκαστρο Κερατέας  (http://antixyta.blogspot.com/2011/04/blog-post_464.html)
 
Αγαπητοί Κύριοι,


Μένω στην Κερατέα και είμαι Μητέρα δύο παιδιών 2 και 4 χρονών. Σας παρακαλώ θερμά επειδή ασφυκτιώ εξ αιτίας της τόσο οδυνηρής φίμωσης του λόγου από την πλειοψηφία των Καναλιών, αλλά και εξ αιτίας των χημικών που ρίχνουν αυτή την ώρα στην αυλή του σπιτιού μου, συμμεριστείτε την απόγνωση και οργή που νιώθω και σας εκλιπαρώ να μας βοηθήσετε με όποιον τρόπο μπορείτε.

Πείτε μου, ποιόν να πάρω τηλέφωνο να προστατεύσει την σωματική μας ακεραιότητα (των Παιδιών μου Κυρίως) , την αστυνομία;;; Μα οι ίδιοι μας πετάνε εδώ και ώρες ότι Χημικό έχουν στην διάθεσή τους χωρίς ίχνος συναίσθησης του τι πράττουν! Τα χημικά σκάνε στην αυλή του σπιτιού μας, δεν μπορούμε να ανασάνουμε! Τα παιδιά κλαίνε και δεν μπορώ να τα συνεφέρω! Έξω δεν μπορούμε να βγούμε! Ο θόρυβος είναι εκκωφαντικός, Τι γίνετε; Βρισκόμαστε σε Πόλεμο; Ποιοι και γιατί δικαιολογούν τέτοιες επιθέσεις; Ποιοι αναλαμβάνουν την ευθύνη γι αυτά που αναπνέουν αυτή την στιγμή τα παιδιά μου;;; Πως μπορώ να προστατεύσω την οικογένειά μου; Τι να κάνω;;; Πήρα το ΕΚΑΒ, την τοπική αστυνομία.. Την Άμεσο δράση.. Τίποτα από κανέναν! Δεν υπάρχει τίποτα και κανένας νόμος να προστατεύσει την υγεία και την ασφάλεια όχι την δικιά μου αλλά των Παιδιών μου; Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα ζούσα τέτοια πράγματα! Κι όμως. βρίσκομαι εγκλωβισμένη στο σπίτι μου με τα παιδιά μου σε άσχημη ψυχολογική και σωματική κατάσταση.

Που βρίσκεται η Δικαιοσύνη σε αυτή την Χώρα; Ο Σεβασμός της Ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας; Η προστασία του Πολίτη; Η Δημοκρατία μας;; Η Ελευθερία;; Τι είμαστε για σας κύριοι Κυβερνώντες; Μαριονέτες προς εξαφάνιση;;;;;;;

Μας κοροϊδεύετε! Με Ψεύτικες και πομπώδης φράσεις. «Πρώτα ο Πολίτης» ξεστομίζετε με θράσος και ταυτόχρονα όχι μόνο δεν ακούτε καμιά φωνή, κανενός Πολίτη, αλλά ασκείτε βία και πετάτε χημικά στις αυλές μικρών παιδιών και των ανθρώπων που σας εξέλεξαν να κυβερνήσετε με μοναδικό σκοπό το ύψιστο καλό των ανθρώπων αυτής της Χώρας!

Κύριε Πρωθυπουργέ και κύριε Υπουργέ προστασίας του Πολίτη, πείτε μου σας παρακαλώ, η άσκηση ψυχολογικής και σωματικής βίας προς εμένα και τα παιδιά μου, η εισβολή και η ρίψη χημικών μέσα στο σπίτι μου, ο τρόμος που βιώσαμε, η άρση του Οικογενειακού μας ασύλου, οι οδυνηρές συνέπειες στην υγεία των παιδιών μου.. Όλα αυτά θεωρούνται αξιόποινες πράξεις;; Τιμωρούνται; Υπάρχουν θεμελιώδης Νόμοι που να προστατεύουν την Ανθρώπινη ζωή και ακεραιότητα;

Τι θα απαντήσετε κύριοι;;


Κάτοικος Κερατέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis