Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Φονική ενέδρα στον λυράρη Γωνιανάκη

Ο λυράρης τραυματίστηκε στο χέρι από πυροβολισμό

"Ηθελε να με εκτελέσει", υποστηρίζει σε κατάσταση σοκ ο δημοφιλής Κρητικός λυράρης Νίκος Γωνιανάκης για τον άνθρωπο που του έστησε φονική ενέδρα έξω από το κέντρο όπου εμφανιζόταν, στη Σκαλέτα Ρεθύμνου.
Ο γνωστός Κρητικός καλλιτέχνης μίλησε για την περιπέτειά του, από το ΚΑΤ όπου νοσηλεύεται, καθώς σήμερα θα υποβληθεί σε επέμβαση στο αριστερό του χέρι.
"Τέτοιοι άνθρωποι δεν αξίζουν να ζουν στην κοινωνία μας. Είναι επικίνδυνοι. Μου 'παιξε σαν να ήμουν σκυλί. Χωρίς λόγο. Είναι λάθος αυτό που λέγεται ότι δεν του έκανα το χατίρι για την παραγγελιά. Μέσα στην ατυχία μου ήμουν τυχερός. Είναι πρόβλημα που τραυματίστηκα στο χέρι γιατί παίζω τη λύρα. Θα μπορούσα όμως να ήμουν νεκρός", δήλωσε, εκφράζοντας παράλληλα την ευχή οι δράστες να παραπεμφθούν το συντομότερο δυνατόν στη Δικαιοσύνη.

Συμπλοκή
Ο 54χρονος περιγράφει καρέ καρέ το επεισόδιο που προηγήθηκε των πυροβολισμών, πιστεύοντας ότι η παρέα των νεαρών θαμώνων εμπλέκεται στην αιματηρή επίθεση σε βάρος του. Ο ίδιος στοχοποιεί ως βασικό ύποπτο τον έναν από τους τέσσερις νεαρούς της παρέας καθώς αυτός, όπως αποκαλύπτει, προσπάθησε να τον γρονθοκοπήσει ενώ βρισκόταν στο πάλκο. Μάλιστα, όπως υποστηρίζει, τον απείλησε λέγοντάς του χαρακτηριστικά: "Εγώ θα σε κάνω να μην ξαναπαίξεις λύρα".
Οπως λέει, "είχε χαράξει πια για τα καλά και μαζέψαμε τα πράγματα με τα παιδιά για να φύγουμε. Μόλις πόρισα έξω, άκουσα τον πρώτο πυροβολισμό. Εμένα δεν πήγε το μυαλό μου στο κακό. Δεν κατάλαβα ότι ήταν για μένα. Ακούω τον δεύτερο πυροβολισμό, στον τρίτο είχα φάει τη σφαίρα στο χέρι. Ετρεξα και μπήκα στο μαγαζί και αυτός συνέχισε να ρίχνει. Ετσι σώθηκα. Αυτός πυροβολούσε από μακριά. Είχε στήσει ενέδρα".
Οι διωκτικές Αρχές αναζητούν τέσσερις νεαρούς από τον Μυλοπόταμο, που θεωρούν ότι έχουν σχέση με το γεγονός.

Πηγή ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis