Ανάβοντας η Κομισιόν το πράσινο φως για την αποδοχή της λύσης του διάδοχου σχήματος των Ολυμπιακών Αερογραμμών, απαλλαγμένου από τα χρέη του παρελθόντος, οι δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ των δύο πλευρών ενεργοποιήθηκαν, θεωρώντας πολύ πιθανή πλέον την εκδήλωση ενδιαφέροντος των Αράβων και επισήμως στον επικείμενο διεθνή διαγωνισμό για την πώληση της Ολυμπιακής.
Εξάλλου, το προγραμματισμένο ταξίδι του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή στο Κατάρ, εντός του Οκτωβρίου, συνοδεία του υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη, αβίαστα οδηγεί στο συμπέρασμα πως η Ολυμπιακή δεν μπορεί παρά να βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας των συνομιλιών μεταξύ των δύο πλευρών.
Η όποια αβεβαιότητα υπήρχε και εξακολουθεί να υπάρχει για τις προθέσεις των Αράβων του Κατάρ σε σχέση με τον εθνικό μας αερομεταφορέα σχετίζεται με την ενδεχόμενη δυσκολία επίτευξης κάποιων άλλων συμφωνιών για επενδύσεις, εξαιτίας των παραδοσιακών εν Ελλάδι γραφειοκρατικών προσκομμάτων.
Και αυτό γιατί η Ολυμπιακή στα μάτια των Αράβων του Κατάρ φαίνεται να αποτελεί μόνο ένα κομμάτι στο παζλ των επενδύσεων που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν στη χώρα μας.
Πίσω από την υπόθεση της Ολυμπιακής, υπάρχει ένα «project» με μυθικής αξίας επενδύσεις στον χώρο του τουρισμού και όχι μόνο, που υπερβαίνει κατά πολύ το 1 δισ. δολάρια.
Το «πακέτο» αυτών των επενδύσεων περιλαμβάνει μαρίνες ελλιμενισμού σούπερ γιοτ στη Μύκονο, τη Ρόδο και τη Χαλκιδική και τουλάχιστον 2 υπερπολυτελή ξενοδοχεία 6 και 7 αστέρων στη Μύκονο και σε μια περιοχή ακριβώς απέναντι από τη Λευκάδα (αυτήν τη στιγμή το μόνο 7άστερο ξενοδοχείο βρίσκεται στο Ντουμπάι, ενώ 6 αστέρων υπάρχουν μόλις 3 σε όλο τον κόσμο).
ΠΗΓΗ www.inout.gr
29.9.2008
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου