Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

"Θεωρώ άχρηστο το Υπουργείο Πολιτισμού"

"Θεωρώ άχρηστο το υπουργείο Πολιτισμού. Και απ΄ ό,τι καταλαβαίνω ο Παπανδρέου πάει να το συνενώσει με το Τουρισμού, που είναι και το πιο λογικό.Διότι το ΥΠΠΟ έχει καταντήσει να είναι τα τελευταία χρόνιαη χρηματοδότηση ενός επαίτη καλλιτέχνη που θέλει 30.000-40.000 ευρώ τον χρόνο για να κάνει την τέχνη του. Μη σώσει και τα πάρει».

- Σκληρό ακούγεται... «Μη σώσει και τα πάρει. Να πάει να κάνει κάτι που θα έρθει ο κόσμος να τον δει,άρα και να του δώσει αυτά τα ευρώ που ζητάει. Με το εισιτήριο. Δεν έχω δει- και τα λεφτά που έχουν δοθεί για αυτά τα μεγάλα δημιουργήματα- κάτι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια, από το πρώτο ΠαΣοΚ των ΔΗΠΕΘΕ ως τώρα,που να άφησε κάτι στον Πολιτισμό.Δεν είδα “Αξιον εστί”, δεν είδα “Ορνιθες”. Εχω βαρεθεί να βλέπω αντίγραφα των ξένων αναζητήσεων.Τα οποία επιχορηγούνται.Γιατί;Ελάχιστα από αυτά βγήκαν στο εξωτερικό και πήραμε μπράβο. Εγώ αν ήμουν ΥΠΠΟ θα έπαιρνα ποσοστό από τις παραστάσεις που θα επιχορηγούσα.Θα ήθελα να έχω μερίδιο από το κέρδος».

Απόσπασμα από τη συνέντευξη του Σταμάτη Κραουνάκη στον Γιώργο Σκίντσα
Πηγή Το Βήμα
1.11.09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis