Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Ο ευσυνείδητος πρώτος την ψήφο απελθέτω

«Ο ευσυνείδητος πρώτος την ψήφο απελθέτω»

Κύριε διευθυντά

Αφού τελείωσα τη μεταπτυχιακή εκπαίδευσή μου σε έδρανα της αλλοδαπής, βρέθηκα να διεκδικώ την κατοχυρωμένη μου θέση στην εταιρεία του πατέρα μου, την οποία συντηρεί τόσα χρόνια μυημένος στο αρχαίο τάγμα των ρομαντικών που θέλουν να αφήσουν την πραγματικότητα για τα παιδιά τους λίγο καλύτερη απ’ ό,τι τη βρήκαν εκείνοι. Αυτό που δεν χρειάστηκε να διεκδικήσω είναι το προνόμιο του ψηφίζειν, το οποίο επίσης μου παρέδωσαν ως κληρονομιά.

Οσον αφορά στην επαγγελματική μου πραγματικότητα και στη μάχη μου με την πραγματικότητα θεωρώ ότι προηγούμαι στις μεταξύ μας νίκες, αν και εδαφικά η καθημερινότητα έχει κερδίσει θέσεις μεγάλης στρατηγικής σημασίας έναντι εμού.

Επέλεξα να μη συμμετάσχω σε αυτές τις ευρωεκλογές, αρνούμενος να ταυτιστώ με ποσοστά και μέρος δημοσκοπήσεων των όποιων κομματικών κέντρων, θεωρώντας ότι έτσι ίσως μπορέσω όχι να περάσω κάποιο μήνυμα που τόσο περήφανα δηλώνουν όλοι πως συνέλαβαν, αλλά να βρω ένα ηθικό άλλοθι για το κοινωνικό έγκλημα στο οποίο μας θέλουν συνενόχους.

Σε καμιά περίπτωση δεν απαξιώνω το προνόμιο της ψήφου μηδέ και αποκαθηλώνω τη σημασία που φέρει. Αυτή μου η επιστολή είναι μια διαμαρτυρία των όσων δεν θέλησαν να ταυτιστούν με κομματικά νούμερα κι όμως, μας βρήκαν μια ποσοστιαία ταμπέλα του ανεύθυνου ή αυτού που προτίμησε την πλησιέστερη παραλία αντί της κάλπης.

Μακάρι στο επόμενο κάλεσμά μας στις κάλπες η ανηθικότητα να αφήσει τη θέση της στην αυθεντικότητα της αλήθειας και οι ελπίδες μας να μπορέσουν να εκφραστούν μέσω μιας πολιτικής ομάδας και τότε ούτε παραλίες ούτε προσχήματα μοντέρνων τάσεων θα μπορέσουν να μας αποτρέψουν από το να τοποθετηθούμε πολιτικά. Μέχρι τότε, όμως, «ο ασυνείδητος πρώτος την ψήφο βαλέτω».

Ευαγγελος Παππας, ΒΑ, MSc / Δ. Χαϊδαρίου

ΠΗΓΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

8.7.09


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis