Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011

Αποκλεισμένη ακτοπλοϊκώς εδώ και μέρες η Γαύδος

Πηγή φωτό εδώ ημερομηνία 6.8.10 (!!!) Διαμαρτυρία των κατοίκων για το ίδιο θέμα
XANIA. Σε πολυήμερο ακτοπλοϊκό αποκλεισμό έχει οδηγηθεί η Γαύδος με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ομαλή τροφοδοσία του νησιού σε καύσιμα, φάρμακα, τρόφιμα κ. λπ. αλλά και τη μετακίνηση κατοίκων και επισκεπτών. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω της μη έγκαιρης υπογραφής της σύμβασης με την εταιρεία που είχε δρομολογήσει το πλοίο, η οποία έληξε στις 31 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Γαύδου Στρατή Λαμπάκη, το πρόβλημα οφείλεται αποκλειστικά στη γραφειοκρατική κωλυσιεργία της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας. Μιλώντας στην «Κ» εκφράζει την έντονη ανησυχία του για τον παρατεινόμενο αποκλεισμό του ακριτικού νησιού. «Αν δεν δοθεί λύση άμεσα, τότε ενδέχεται να υπάρξει κίνδυνος για τους λιγοστούς κατοίκους που έχουν απομείνει στο νησί, δεδομένου ότι τα φάρμακα έρχονται με το δρομολόγιο της Παλαιόχωρας», λέει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι οι περισσότεροι έχουν ξεμείνει και από χρήματα, μιας και οι εκπαιδευτικοί, ο γιατρός, ο αστυνομικός και οι συνταξιούχοι πληρώνονται κάθε μήνα με χρήματα που μεταφέρονται μόνον ακτοπλοϊκώς. «Εκείνο που ζητάμε να γίνει άμεσα είναι να υλοποιηθεί η δέσμευση των υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου Ναυτιλίας, δηλαδή να παραταθεί η περσινή σύμβαση, ώστε να γίνονται τα δρομολόγια έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία που προβλέπει ο νόμος», τονίζει ο κ. Λαμπάκης.
Ο πρόεδρος της ΑΝΕΝΔΥΚ κ. Γιάννης Μπραουδάκης εξηγεί πως σε ό, τι αφορά τη γραμμή Παλαιόχωρα - Γαύδος, έχει αποφασιστεί να γίνει νέα προκήρυξη για τη δρομολόγηση του πλοίου «Σαμαριά», αλλά ακόμη δεν έχουν μπει οι υπογραφές, αφού σε ό, τι αφορά τη γραμμή Σφακιά - Γαύδος, ενώ έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες για τη δρομολόγηση του ίδιου πλοίου, το σχετικό έγγραφο περιμένει ακόμη την τελική υπογραφή του υπουργού κ. Χρυσοχοΐδη.
Σημειωτέον ότι η ΑΝΕΝΔΥΚ, που εδώ και χρόνια καλύπτει την άγονη γραμμή της Γαύδου, υφίσταται τεράστια οικονομική ζημιά, καθώς είναι υποχρεωμένη να καταβάλει τους μισθούς για τα πληρώματα των πλοίων, τα οποία στην ουσία εξυπηρετούν πλέον μόνο τη γραμμή Σφακιά - Λουτρό - Αγία Ρουμέλη - Σούγια - Παλαιόχωρα.

Του Παντελή Χουλάκη
10.11.2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis