Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Τηλεφωνική βλάβη


Ο κ. Β. Κατσάρος, από το Χαλάνδρι της Αθήνας, γράφει σε επιστολή του προς την εφμ Το Βήμα:


Στις 7 Ιανουαρίου διαπιστώνω ότι το τηλέφωνό μου δεν λειτουργεί. Ακολουθώντας τις έντυπες οδηγίες του ΟΤΕ, καλώ επανειλημμένα το 121 για την αναγγελία της βλάβης (αυτό το κάνω φυσικά από κινητό τηλέφωνο, αφού το σταθερό δεν λειτουργεί). Κάθε φορά βγαίνει ένας αυτόματος τηλεφωνητής, που λέει πάντα τα ίδια αλλοπρόσαλλα πράγματα. Την επομένη (8/1) το πρωί αναγκάζομαι να πάω στον ΟΤΕ της περιοχής, όπου μαθαίνω ότι από κινητό τηλέφωνο η αναγγελία βλάβης γίνεται στο 13888 και όχι στο 121. Από τα γραφεία του ΟΤΕ γίνεται λοιπόν τότε η αναγγελία της βλάβης και μου δίδεται η πληροφορία ότι η επισκευή θα γίνει εντός 2 εργασίμων ημερών [ζητούν δε επιμόνως αριθμό τηλεφώνου μου(!) για ενδεχόμενη επιτόπια έρευνα]. Η βλάβη τελικά και μετά από πολλά τηλεφωνήματα διορθώθηκε στις 12 Ιανουαρίου το μεσημέρι. Ερωτάται: Σε περίπτωση βλάβης του τηλεφώνου του, τι κάνει ο συνδρομητής αν χρειαστεί επειγόντως βοήθεια, ιατρική ή άλλη, και μάλιστα αν δεν έχει πρόσθετα κινητό ή δεύτερο σταθερό τηλέφωνο; Και αν ζει μόνος; Και αν είναι γέρος; Και αν είναι άρρωστος; Η υπηρεσία αναγγελίας και αποκατάστασης τηλεφωνικών βλαβών δεν είναι μια Υπηρεσία Πρώτης Ανάγκης που πρέπει να λειτουργεί καθημερινά και όλο το 24ωρο;
Γιατί δεν ενημερώνονται οι καλούντες τον «παθόντα» ότι αυτός δεν... πέθανε αλλά ότι απλώς το τηλέφωνό του έχει βλάβη;
Γιατί στους λογαριασμούς του ΟΤΕ αναφέρεται μόνον το 121 και όχι το 13888;
Η χώρα στην οποία ζούμε είναι λοιπόν μια Μπανανία και δεν το έχουμε ακόμα συνειδητοποιήσει;

Πηγή Το Βήμα
26.1.2010


2 σχόλια:

koulpa είπε...

ε πως δε το έχουμε συνιδητοποιήσει; θα μπορούσαμε να διαχηριστούμε την κατάσταση άν δεν ήταν; όλοι δε λειτουργούμε κάπου στο ίδιο μοτίβο;
πω πω πολλά ενδιαφέροντα δεν έχω προλάβει να διαβάσω.. διάβασα μερικά το σκ.. αλλά τι να πρωτοσχόλιάσω.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

dyosmaraki είπε...

@koulpa

Αστα να πάνε φίλε μου. Κι εγώ σε εμπόλεμη κατάσταση βρίκσομαι με τον ΟΤΕ μετά από τον τελευταίο φουσκωμένο λογαριασμό με ...."αναδρομικές" χρεώσεις που ποτέ δεν κατάλαβα τι αφορούν....

Καλό ΣΚ εύχομαι

ΥΓ. Εχεις δίκιο, είναι πολλά τα ενδιαφέροντα άρθρα. Ισως να φταέι το ότι τα φυλάω και τα ανεβάζω μαζικά όποτε έχω χρόνο

ShareThis